Rabu, 14 Mei 2014

cara untuk elak kena demam



Selamat malam Semua ..hari ini saya nak kongsikan tips elak demam Kita semua sedia maklum sakit adalah anugerah dari Allah sebagai tanda Allah sayangkan kita..sebab itu kita harus bersabar dengan sakit yang diberi seperti nabi Daud A.S yang bersabar dengan sakit yang dialaminya selama bertahun2.. Perkara yang utama kita seharusnya menjaga diri kita dari terkena hujan..kalau hujan kedua atau ketiga Masih de maafnye kerana hujan itu tidak merbahaya..tapi kalau hujan pertama anda harus mandi dengan biar air kena kepala.. Ini bagi menggelakkan demam. Anda juga boleh mendapatkan supplement tambahan seperti yang saya amalkan iaitu multi vitamin yang paling unggul vitalea iron shaklee... Apabila saya rase mcm nak demam atau tekak sakit...saya mengambil sebiji vitalea bersama vitaminc...








Alhamdullilah rasa sakit tue hilang...xperlu lagi panadol..atau ponstan..demam saya yang baru nak jadi tue terus sembuh... Kalau anda inginkan kesihatan yang optimum bolehlah mengambil vitalea ironsecara konsisten satu biji tiap hari... Kajian yang shaklee buat 65% manusia yang makan vitalea iron shaklee secara konsisten selama beberapa bulan tidak akan mengalami sakit... Anda juga boleh tambahkan pil kalsium yang mempunyai vitamin d dan magnesium yang membantu kita menyerap kalsium daritulang.. Berminat atau inginkan lagi nasihat boleh hubungi saya Iza 0193905919

Tiada ulasan:

Selamat Datang Ke Blog Izza

Selamat Datang Ke Blog Izza