Jumaat, 7 April 2017

keberkesanan shaklee

Assalammualaikum w.b.t

Hari ini saya nak share keberkesanan shaklee sesuai dengan artikel harian metro m/s 47.
Menurut Presiden Shaklee, Victor Lim tahun ini shaklee sasarkan untuk memberi lebih pendedahan kepada rakyat malaysia tentang kesan penggunaan shaklee. Sudah terbukti dengan penggunaan shaklee, kehidupan menjadi lebih sihat.

Tambahan shaklee telah membantu kebanyakan rakyat Malaysia yang ingin menjana pendapatan sambilan.Termasuk la diri saya yang turut mendapat pelbagai manfaat dari shaklee. 




 Alhamdulillah , keuntungan shaklee berlipat kali ganda daripada tahun lepas. 

Kesan Shaklee 

Kesan yang paling ketara adalah pada diri saya dan keluarga. Saya merupakan penghidap redung yang teruk. Terlalu teruk sampai saya tidak ambil makanan laut langsung. Alhamdulillah sekarang saya boleh makan udang, sotong tanpa mengalami sebarang masalah. Kalau dulu lepas makan udang atau sotong, saya akan bersin tanpa henti dan kadang kala boleh menyebabkan saya terus selsema. Setiap pagi, mesti bersin 2 3 x lepas tue hidung ni berair je. Saya amalkan alfalfa , vitamin c dan b com sebagai makanan tambahan harian. Saya juga jarang dijangkiti demam atau penyakit yang lain sejak amalkan shaklee. Ubat pun saya jarang ambil. Sebab nak diikutkan ubat tidak elok diambil selalu. 


Suami juga sihat dengan Shaklee. Suami saya mengalami masalah parut jerawat yang agak teruk.

Tiada ulasan:

Selamat Datang Ke Blog Izza

Selamat Datang Ke Blog Izza