Rabu, 4 Jun 2014

rawatan resdung

sering mengalami bersin diawal pagi..xboleh makan seafood mcm udang, sotong atau mengalami alahan yang teruk disebabkan resung??
muka, hidung kadang-kadang badan pun rasa gatal. mengalami ekzema, kegatalan yang teruk disebabkan alahan???

saya ada jalan penyelesaiannya , anda perlu mendapat rawatan sekiranye anda mempunyai masalah seperti berikut.

shaklee menawarkan set resdung yang lengkap b complex+ vitamin c + alfalfa. Sebut pasal alfalfa, bagi saya pengalaman yang paling indah apabila saya tidak lagi bersin di awal pagi. Boleh menikmati makanan seafood yang sedap mcm udang kara , sotong , udang dan sebagainya yang boleh menyebabkan saya terus demam atau selsema selepas mengambilnye.

saya mengalami masalah resdung yang teruk, terlalu teruk sampai leh demam, selsema, mengalir-galir hidung ni.
Tetapi alhamdullilah setelah mengamalkannya , saya kini bebas dari masalah resdung. Sekarang saya bebas makan apa sahaja yang saya sukai.

kesan pengambilannya dapat dirasai seawal dua minggu.

Tiada ulasan:

Selamat Datang Ke Blog Izza

Selamat Datang Ke Blog Izza