Selasa, 23 September 2014

otak, gaduh dan gila

Assalam, saya nak share sikit sebuah kisah yang mungkin boleh buatkan anda hilang stress.

Ada tiga orang sahabat yang sangat akrab, nama dia otak, gaduh dan gila.

Suatu hari salah seorang kawan mereka hilang iaitu gaduh, jadi kwn yang seorang lagi iaitu gila ingin pergi ke balai polis buat report.
Berikut merupakan dialog antara pegawai polis dan gila:

Gila : encik, saya nak cari gaduh!
Pegawai polis :apa? awak nak cari gaduh? Awak dah gila ke?
Gila :aah encik, saya memang gila
Pegawai polis:awak xde otak ke?
Gila :ada otak tunggu kat luar..

Bengang terus pegawai tue. Nampak x pronounsation tue penting..
Hahha.lawak2
Anda terhibur?

Kalau ada sebarang cerita kelakar share la kat saya.
Sila komen di bawah ye.
Purpelicious

5 ulasan:

Tuesday Night Workout berkata...

Hi Iza

Cantik jugak blog Iza nie ... terima kasih kerana sudi ke Blog saya ... :)

Salam perkenalan

nini berkata...

hihihi..tensen polis tuuuu

izzapis berkata...

Hi faizal..blog saya ni xde apa pun.haha

thanks sebab sudi ke blog saya juga

nice to meet u

izzapis berkata...

Btol tue nini..terima kasih sudi datang blog saya

mama hakeem berkata...

hihihi..memang ilang stress :p

Selamat Datang Ke Blog Izza

Selamat Datang Ke Blog Izza