Ahad, 12 Oktober 2014

alfalfa dan saya

alfalfa dan saya. hmm saya mula mengenal alfalfa pada bulan januari 2014, masa itu ada promosi buy 6 free 1. walaupun saya baru bulan kedua menjadi ahli shaklee tetapi tidak sangka berkat kerajinan saya memperkenalkan alfalfa. Saya berjaya menjual dua set alfalfa besar sehingga habis cuma saya tinggalkan satu untuk saya. Dan dengan satu ni la saya buat 'tester' untuk kawan- kawan yang nak cuba. Alfalfa yang satu ni la habis bulan September hari itu. Berbaloi kan saya beli bulan januari sehingga bulan september, tahan 8 bulan. Dan yang paling saya suka saya dapatkan alfalfa ini secara percuma tanpa sebarang bayaran.

Sebotol alfalfa BESAR = RM 78 (Distributor Net ) RM97.50 (Retail Price)
Sebotol alfalfa KECIK = RM43 (Distributor Net ) RM53.75 (Retail Price)

Berbaloi kan bila jadi ahli shaklee, tengok jela perbezaan harga. Berbeza sangat, kita bukan sahaja dapat diskaun dalam setiap pembelian barang, malah kita juga berhak mendapat bonus pembelian diatas setiap uv barang yang kita dapat.


Tanpa saya sedar alfalfa dah menjadi sebahagian dari saya.Sebenarnya yang buat saya suka dengan alfalfa ini kerana ia membuatkan susu saya banyak dan sehingga sekarang saya tidak pernah lupa pengambilannya setiap hari.

Tiada ulasan:

Selamat Datang Ke Blog Izza

Selamat Datang Ke Blog Izza