Khamis, 2 Oktober 2014

i love esp..set kulit cantik

Promosi bulan Oktober. WOW saya suka sangat kerana dengan esp saya kekal sihat, cergas dan cantik.
6 tin esp percuma 1 tin , berbaloi-baloi kan jika anda mengambil 1 tin esp selama 3 bulan , 6 tin esp boleh tahan 6 bulan.

Selain untuk kekal langsing esp juga bagus untuk kecantikan kulit. Sebagai contoh, anak saya minum susu saya yang mengambil esp sepanjang sesi penyusuan ibu. Alhamdullilah saya dapat lihat pebezaan kulit anak saya. Saya juga mengalami perubahan, kulit saya bersih dan yang paling penting saya bertambah sihat dengan esp.

Anda boleh rujuk artikel saya di bahagian ABOUT ME di bahagian utama blog ini. ESP juga pulihkan kembali tangan saya yang masuk angin ketika berpantang. Saya dapati luka pembedahan saya pulih dengan pengambilan ESP.

Sebelum mengambil ESP saya dapati luka pembedahan saya berasa ngilu dan kadang-kala pedih. Ketika ini bayi saya baru berusia 6 bulan. Sepatutnya luka pembedahan ini pulih seperti sediakala tapi malangnya saya sering berasa sakit dibahagian bawah perut. Kebetulan , saya perlu mengangkat barang berat di tempat kerja. Ini menyukarkan lagi proses penyembuhan saya. Walaupun saya sudah minum berbotol-botol pati ikan haruan dan gamat namun luka masih lagi tidak baik.

Kesan ESP

Kesan ESP boleh dirasai seawal dua minggu. Selepas pengambilan ESP saya dapati sakit di bahagian pembedahan tiada. Kulit juga bertambah licin dan sekata warna . Kedutan di perut atau 'Strecth Mark ' pulih seperti sediakala. Memang betul- betul menakjubkan. Paling saya suka tangan saya yang lenguh itu pulih kembali. Tangan saya lenguh sehingga saya tidak boleh mendukung anak saya. Segala perkara perlu dilakukan dengan tangan kanan.

Jika anda ingin tahu saya lenguh di pergelangan tangan . Tiga orang tukang urut yang bertauliah telah mengurut saya. tetapi hasilnya hampa.
Orang yang sesuai mengambil ESP :

1. Orang yang ingin menjaga kulit
2.Orang yang ingin menguruskan badan
3.Lelaki yang menjaga kesihatan
4.Ibu yang menyusukan anak
5.Pasangan yang inginkan zuriat
6.Orang yang selalu migrain
7.Ibu yang baru melahirkan anak
8.Orang yang ingin menambah tenaga

ESP juga boleh diambil bersama set kecantikan. Antara senarai vitamin yang terkandung dalam set kecantikan ialah :


 1. ESP
 2.B complex
 3.Vitamin C
 4.Vitamin E
 5.GLA (jika nak hilangkan jerawat)

Price :RM 536.50 mahal ???
tunggu anda masih boleh dapat murah jika anda ahli shaklee , harga ahli : RM430.00

Berbeza kan ???

Haah, kalau anda ingin lagi diskaun anda boleh memilih dengan pembelian 6 tin ESP percuma 1 tin ESP..
1 tin ESP habis dalam 3 hingga 6 bulan.
Dengan pembelian 6 tin ini anda dapat stok sehingga setengah tahun lebih.

Memang berbaloi-baloi , bukan sahaja dapat keahlian percuma anda juga layak bonus dari shaklee.

#ini adalah coretan saya, jika ada sebarang maklum balas mintak kerjasama anda untuk tinggalkan komen anda di bawah ni ye..

terima kasih ..

iza
0193905919

2 ulasan:

Unknown berkata...

Tak hairanlah kenapa ramai yang gemarkan ESP...bukan sebab rasanya saja tapi kebaikan dan kesannya yang sangat puas hati...

izzapis berkata...

Btol tur kak azu..Terimakasih sudi hadir ke blog iza

Selamat Datang Ke Blog Izza

Selamat Datang Ke Blog Izza