Selasa, 7 Oktober 2014

sakit perut.argh!!!!!

Sedikit perkongsian dari saya, hari ini satu hari keluarga saya sakit perut. Gara-gara barbecue malam semalam. Kami menikmati ikan bakar, sotong, udang, hotdog dan macam-macam lagi.

 Dinikmati bersama nasi lemak dan nasi goreng. Isk memang lazat dan enak. Tak tahu la makan yang mne sampai sakit terus-terusan. Nasib baik saya lambat sikit. Malam ni baru rasa. Ahli keluarga saya yang lain sampai lembik2 penat membuang. Hahaha kesian kan, mungkin saya banyak dilindungi dengan suplimen hebat kot.

 Malam ni lepas saya rasa sakit, dalam 4x membuang terus cepat2 saya telan garlic shaklee. Memang sebenarnya klau ikut petua zaman nenek moyang kita, mereka mengamalkan memakan bawang putih yang dibakar sedikit untuk menghilangkan rasa sakit perut.  Alhamdulillah sekarang dah hilang sakit. Klau x jenguh juga nak ke tandas 3 empat x.

Boleh juga kita amalkan protocol st sebelum makan, omegaguard dan lecithin selepas makan. Ini semua untuk detox kembali semua makanan yang kita makan. Seperti yang diketahui, rakyat malaysia terkenal dengan pelbagai makanan yang tinggi kolestrol. Klau nak diperhatikan xkira bangsa, semuanya mengandungi kolestrol yang tinggi.  Klau tidak dimakan sudah menjadi amalan kita pula. Yela dah makan sejak kecik. Hmm, tue la rakyat malaysia.

Feel free to share,
Iza
0193905919


Tiada ulasan:

Selamat Datang Ke Blog Izza

Selamat Datang Ke Blog Izza