Jumaat, 3 Oktober 2014

balik kg

Hmmmm.mesti ramai suka topik ni kan.
 Dapat balik kampung kan mesti suka.
Tapi kaum perempuan adalah kaum yang paling sibuk. Macam saya la, sejak kahwin ni dan mempunyai anak tanggungjawab makin besar.

Nak layan anak, suami mengemas rumah, masak, layan tetamu dan banyak lagi. Penatnya rasa, lepas cuti naik keja nak keja plak.

 Keja memang xpernah habis. Berbalik-balik, tapi hakikatnya itu kehidupan. Kehidupan manusia tidak pernah sunyi atau lari dari masalah.

 Sekarang ni pun, saya belum tido lagi, melayan kerenah anak buah yang tidak pernah habis.

Kalau nak tahu saya ni dekat rumah mak mertua, ialah kena ikut bos. Bos nak balik kampung dia, jadi kita ikut jela.

Tapi xpe raya puasa hari tu dah balik umah saya kat melaka.

Alhamdulillah setelah 4 tahun kahwin, tahun ni pertama kali raya di rumah mak saya sendiri. Kalau x tiap-tiap tahun dekat kampung dia.

Ok, dikesempatan ini saya menyusun jari memohon ampun dan maaf. Selamat hari raya aidiladha ye.
Good nite. Take care

Tiada ulasan:

Selamat Datang Ke Blog Izza

Selamat Datang Ke Blog Izza