Rabu, 5 November 2014

cara blogwalking

Aassalammualaikum w.b.t

Saya terpanggil untuk membuat entry ini kerana sebelum ini saya juga sering mengalami masalah yang sama. Saya maksudkan jika sesuatu blog itu tidak mempunyai wordpress atau tidak mempunyai ruang yang mesra SEO untuk meninggalkan jejak.

Lebih-lebih  blog saya ini, kalau anda perhatikan memang ruang untuk meninggalkan komen hanya boleh di terbitkan sebagai google account.gambarajah seperti ini :



Bukan disini yang saya maksudkan. Disini memang segala komen kita masuk, cuma bila diklik ia akan membawa kepada google plus kita. Tidak mengapa disini telah mempunyai link blog link kita. Ini memudahkan orang nak mencari kita. Yang saya maksudkan adalah gambarajah di bawah:



Apabila anda berada di ruangan ini anda akan nampak ruangan <>.Disini la perlukan apa yang akan saya ajar nanti.
Sebenarnye, ini diajar oleh Farrah Tower. Akan tetapi apa yang diajar oleh Farrah telah di edit oleh saya. Kerana tidak dapat dihasilkan jika menggunakan cara Farrah Tower.

Anda perlu :

<ahref=''http//:www.izzapis1505.blogspot.com /"> jemput ke blog </ahref>

Selepas tekan enter, anda boleh nampak alamat yang ditinggalkan akan terus masuk blog anda.

Cubalah hari ini..sesiapa yang xberjaya buat atau berjaya, share dekat sini ye.

Anda jangan risau jika tidak berjaya atau salah tekan, blogspot atau google itu sendiri akan, memberitahu kita error tersebut. Oleh itu jangan risau ye, have fun to try.
Yang penting ia dibuat dalam ruangan yang betul iaitu dalam < >

Feel free to share,
Iza
0193905919
izzapis1505@gmail.com

5 ulasan:

Fardain berkata...

Thanks for sharing... saya cuba ye...
jemput ke blog

Fardain berkata...

eh...x blh pun... apa yg salah ye...

izzapis berkata...

Ain farahati maarof kalau dekat blog saya ni..xleh.sebab ni google account..saya maksudkan yang ada html kat bawah..cbe awak tgk gambr saya kat bawah tue

Izzati Amira berkata...

mula2 tak faham maksud yg cuba disampaikan... bila baca betul2 baru paham. sekarang sis da tukar komen box yg skang ni la kan.. so sesape je boleh komen (:

izzapis berkata...

Aah.bagus izzati..maaf kalau tulisan saya xdapat nak difahami

Selamat Datang Ke Blog Izza

Selamat Datang Ke Blog Izza