Isnin, 24 November 2014

my beloved customer

Assalammualaikum w.b.t

Mengapa saya memilih tajuk ini? Memang betul saya sangat menyayangi customer saya. Artikel saya pada hari ini berkisar tentang pelanggan setia saya. Sebenarnya ada orang yang memohon untuk saya bercerita tentang testimoni pelanggan saya. Saya mulakan dengan keluarga saya dahulu dan diri sendiri.

Selepas saya melahirkan anak kedua secara pembedahan, saya selalu rasa sakit- sakit di kawasan pembedahan. Mula-mula saya fikirkan itu normal tetapi rupanya tidak. Saya perlu mencari alternatif baru untuk menghilangkan rasa sakit ini.

saya search di fb, dan berkenalan la dengan kak nurul huda. Dipendekkan cerita saya mencuba esp dan sebulan lepas tu alfalfa. Masa ni sakit di ari-ari dan tempat yang kena potong tue makin berkurangan. Alhamdulillah, berkat dengan izin Allah saya sembuh seperti sediakala.




testimoni ke 2

Abah menderita gout , darah tinggi dan hampir kena serangan jantung. Sebenarnya abah menderita gaout dah lama hampir 10 tahun. Alhamdulillah dengan izin Allah , berjaya sembuhkan abah. Sekarang, abah ambil omegaguard dan coqhealth untuk jantung dan darah tinggi.

Abah juga ambil alfalfa, performance drink untuk gout. Tambahan juga dengan ostematrix untuk mengurangkan lenguh kaki abah yang kecik.

Anda boleh ke pautan ini untuk membaca kisah abah

http://izzapis1505.blogspot.com/2014/11/cara-pulihkan-gout.html?m=1




testimoni ke 3

Saya paling suka dengan pelanggan tetap saya ini. Saya rasa selama lebih kurang setahun untuk saya mendapatkan kepercayaan mereka. Saya ringkaskan ni pasangan y. Suatu hari saya dikejutkan dengan suami dia yang masuk hospital sebab sesak nafas.

Keluar dari hospital pasangan ini mencari saya untuk mengamalkan shaklee. Alhamdulillah, saya mencadangkan omegaguard dan coqhealth kerana suami dia mengalami darah pekat dan hampir kena serangan jantung akibat kolestrol.

Yang paling best selepas suami nya sembuh, isteri nya pula seperti terpanggil untuk menggunakan suplimen ini. Akak ini bermula dengan set menguruskan badan seperti lecitchin dan alfalfa. Kemudian kini beralih dengan set kecantikan pula, sesuai dengan promosi bulan ni.

6 botol vitamin c = percuma sebotol

6 botol vitamin e=percuma sebotol

beli dua botol vitamin e=5 % diskaun

dua botol vitamin c = 5% diskaun





Alhamdulillah semuanye sembuh dengan berkat Allah. Kita hanya merancang, Allah yang tentukan.

Jika ada sebarang komen boleh tulis kat sini ye. Terima Kasih kerana sudi membaca.


Feel free to share,

izza
0193905919

cod-johor bahru, melaka,kota tinggi






2 ulasan:

Mohd Khairul Mohd berkata...

Alhamdulillah iza..sembuh dengan izin allah..dengan asbab guna shaklee.

izzapis berkata...

Aah kak.btol tur..terimakasih singgah

Selamat Datang Ke Blog Izza

Selamat Datang Ke Blog Izza